Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ή με τον τρόπο του Μπέρτολτ Μπρεχτ

Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΦΤΑΙΕΙ

Ή

με τον τρόπο του Μπέρτολτ Μπρεχτ

(ανοιχτή επιστολή προς την κα Σούλα Χατζηκυριάκου)

Αγαπητή κα Χατζηκυριάκου

Βρέθηκα σε μια παρέα που μιλούσε εντόνως κατά της εκπομπής σας, για τα γεγονότα της Πάφου του 1964, η οποία μεταδόθηκε από το κρατικό Ρ.Ι.Κ. Έλεγαν πολλά και διάφορα, ένας μάλιστα υποστήριξε ότι η εκπομπή σας απευθυνόταν σε πολίτες με μυαλό αμοιβάδας, εγώ όμως που κατάλαβα το βάθος των προβληματισμών σας και τον ρηξικέλευθο τρόπο που αντιμετωπίζετε το Κυπριακό, σας υπερασπίστηκα με σθένος και διαπρυσίως.

-Είναι ένα βασικό βήμα για την αναζήτηση της αλήθειας, είπα. Και μέσα στο πνεύμα της εκπομπής σας, γεμάτος ενοχές, τους αποκάλυψα και τον ρόλο της γιαγιάς μου για την καταστροφή της Κύπρου.

Η γιαγιά μου, που έμενε στην Πάφο, έκανε κάτι υπέροχες ελιωτές, μοσχομύριζε η γειτονιά, κάθε μήνα, μόλις τις έβγαζε από τον φούρνο της αυλής της. Και δεν έπαιρνε και μια να την προσφέρει στην Τουρκοκύπρια γειτόνισσα της. Ε! δεν ήταν σωστό αυτό, πικραινόταν η γειτόνισσα, με τη στάση της η γιαγιά μου βοηθούσε  να αυξάνεται η δυσφορία των Τουρκοκυπρίων, έτσι ήλθε στο τέλος η Τουρκία και εισέβαλε στην Κύπρο. Για δέκα ελιωτές, που θα χάριζε πότε πότε στη γειτόνισσά της, χάσαμε τη μισή Κύπρο. Η γιαγιά μου φταίει και οι ελιωτές της, τους εξήγησα.

Ένα Σχόλιο to “Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ή με τον τρόπο του Μπέρτολτ Μπρεχτ”

  1. Χάρη Ν. Σπανού Says:

    Η ιατρός ευγνωμονούσα :μετά από μία εβδομάδα αϋπνίας, σήμερα 10/3, γέλασα από καρδιάς! Άφησα τους ιδεολογικούς μηχανισμούς του Αλτουσέρ, την «κοινοτυπία» της στρεβλής δημοσιογραφίας και το «κακό» του κρατικού ιδεολογικού μηχανισμού του δημόσιου ΡΙΚ και απλώς γέλασα. Χάρη Ν. Σπανού ευγνωμονούσα.

Σχολιάστε

