Ευχαριστώ το ΑΚΕΛ

Στην εφημερίδα Γνώμη του ΑΚΕΛ, (Λευκωσία, 5 Ιουλίου 2013, σ. 13) δημοσιεύτηκε σε ειδική στήλη και το ακόλουθο, με ένθετη φωτογραφία του αγάλματος του έφιππου Ναπολέοντος: 

Αλήθεια σας λέω

«Είμαι ο Μέγας Ναπολέων»!

Πνευματικός άνθρωπος ο Σάββας Παύλου;

Ε, καλά, σιγά τώρα!

Και εγώ δηλώνω ότι είμαι ο Μέγας Ναπολέων.

Ιδού και η υπογραφή μου!

Megas Napoleon [υπογραφή]

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ευχαριστώ το ΑΚΕΛ, την εφημερίδα Γνώμη, τον Μιχαήλ Μ. για την ενασχόληση μαζί μου και την προβολή. Περιμένω συνέχεια.

Ένα Σχόλιο to “Ευχαριστώ το ΑΚΕΛ”

  1. catrame Says:

    Α, καλά. Από την γνώμη έρχομαι και στην κορφή κολοκυθόπιτα. Ούτε να σαρκάσει δεν μπορεί ο κακόμοιρος. Επίπεδο νηπιαγωγείου και αισθητική Φυρφιρή.

    Πάντως, δεν έπρεπε να σπεύσεις να ευχαριστήσεις τον Μιχαήλ Μ. καθότι δεν αποκλείεται να μην είναι ο συντάκτης της είδησης. Δεν έχω εντοπίσει ούτε ένα ορθογραφικό λάθος.

Σχολιάστε

