ΕΝΤΟΛΕΣ ΛΗΔΑΣ ΚΟΥΡΣΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΛΑΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

  1. ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ  ΜΕ ΜΑΤΟΓΥΑΛΙΑ .

Σύμφωνα με εντολή της κας Λήδας Κουρσουμπά και της κας Στέλλας Κυριακίδου, όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες από αύριο θα πρέπει να προσέρχονται στο σχολείο τους με γυαλιά μυωπίας. Όπως επεξήγησαν: Μας το ζήτησαν οι γονείς μαθητών και μαθητριών που έχουν μυωπία και νιώθουν μειονεκτικά, πολλοί συμμαθητές τους τους φωνάζουν με απαξιωτικό τρόπο:  «ρε στραβούλιακα» ο ένας, «ρε μύωπα ο  άλλος». Για τον λόγο αυτό, για να μη δημιουργούνται αισθήματα μειονεξίας, όλοι θα φορούν ματογυάλια, εκείνοι που δεν έχουν μυωπία θα φορούν ματογυάλια από σκέτο τζάμι, έτσι θα έχουμε πλήρη ομοιομορφία και θα αποφεύγονται οι διακρίσεις.

2. ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΤΟ ΓΥΨΟ

Για τους ίδιους λόγους, μαθητές και μαθήτριες θα έχουν το ένα πόδι ή το ένα χέρι στο γύψο. Κάθε μέρα σε όλα τα σχολεία υπάρχουν μαθητές που λόγω ατυχημάτων προσέρχονται με πόδια και χέρια στο γύψο, κυκλοφορούν με δεκανίκια, γίνονται, κάποτε, αντικείμενα πλάκας, αισθάνονται μειονεκτικά. Αν όλοι οι μαθητές έχουν κάτι στο γύψο, έστω και αν δεν έχουν κτυπήσει, θα υπάρχει εκείνη η σχολική κοινότητα που ζει χωρίς διακρίσεις.

3. ΟΧΙ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Επειδή υπήρξαν παράπονα από αλλόθρησκους και αλλοεθνείς γονείς μαθητών ότι τα παιδιά τους που φοιτούν σε κυπριακά σχολεία μειονεκτούν γιατί έχουν ονόματα όπως Ισμαήλ και Χασάν, ενώ η πλειονότητα έχει ελληνικά ονόματα και ακούς συνέχεια Λήδα και Στέλλα και Ανδρέας και Βασίλης, όλοι οι μαθητές θα αποκαλούνται πια με αριθμούς.

Τα προηγούμενα αποτελούν πρόταση για τη συγγραφή επιθεωρησιακού νούμερου,  γιατί η τρέλα στην Κύπρο δεν έχει όρια. Προεκτείνοντας τα πράγματα, όπως έκανε ο Μπ. Μπρεχτ, δίνοντας σε εξόγκωση τις λογικές ενός φαινομένου, συντείνεις στην αποκάλυψη των υπόγειων αλληλουχιών του και την καλύτερη κατανόησή του.  Μπρεχτικώ τω τρόπω, λοιπόν, γράφτηκε το προηγούμενο. Οφείλω να ομολογήσω ότι δείλιασα και δεν έβαλα το τελευταίο μέρος της επιθεώρησης: Οι κυρίες Κουρσουμπά και Κυριακίδου, με ένα πολυβόλο η κάθε μία, σκληρές και αποφασιστικές να θερίζουν τους γονείς των μαθητών. Όλους. Ξέρετε, θα επεξηγούν, υπάρχουν ορφανά παιδιά και για να μην υπάρχουν διακρίσεις αποφασίσαμε την ισότητα, δηλαδή όλα να γίνουν ορφανά.

Δυστυχώς στην Κύπρο ελλείπει το ανατρεπτικό χιούμορ και ο αποκαλυπτικός σαρκασμός, μας αρκούν κάποιες πατάτες νερόβραστες τηλεοπτικές. Ο τόπος είναι μικρός, ο φόβος φυλάει τα έρημα, ο καιροσκοπισμός ανθεί.

Το χτεσινό σημείωμα του ιστολογίου: Γιατί πρέπει να υποβάλουν τις παραιτήσεις τους η κ.  Λήδα Κουρσουμπά και η κ. Στέλλα Κυριακίδου καθώς και το σημερινό με τίτλο: Εντολές κας Λήδας Κουρσουμπά και κας Στέλλας Κυριακίδου προς τα σχολεία, γράφτηκαν ύστερα από την εξής εκπληκτική είδηση που διαβάσαμε στις εφημερίδες:

«Στην κατάργηση της αναγραφής των στοιχείων των γονέων από τις πολιτικές ταυτότητες φαίνεται να συμφωνούν μέχρι τώρα ο Επίτροπος Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αλλά και η Επίτροπος Νομοθεσίας και Επίτροπος Προστασίας Δικαιωμάτων του Παιδιού. Έτσι το ενδεχόμενο της διαγραφής των ονομάτων των γονιών στην πολιτική ταυτότητα φαίνεται να είναι πλέον αρκετά μεγάλο και μάλιστα το θέμα έχει προωθηθεί από την περασμένη εβδομάδα στο Υπουργείο Εσωτερικών, το οποίο είναι και το αρμόδιο για την περίπτωση.

Το όλο θέμα εξάλλου δεν αποκλείεται να προχωρήσει στις τελικές διαδικασίες πριν το τέλος του καλοκαιριού. Η υπόθεση ξεκίνησε από παράπονα μητέρων παιδιών μη αναγνωρισμένων από τον πατέρα τους, προς τη βουλευτή του ΔΗΣΥ, Στέλλα Κυριακίδου. Με επιστολή της προς την Επίτροπο Νομοθεσίας και Επίτροπο Προστασίας Δικαιωμάτων του Παιδιού Λήδα Κουρσουμπά, η κ. Κυριακίδου ζητούσε τη διερεύνηση του ενδεχομένου διαγραφής του ονόματος των γονιών από τις πολιτικές ταυτότητες»

Αλήθεια πόσα είναι τα παιδιά που δεν είναι αναγνωρισμένα από τον πατέρα τους; Εκατόν, Χίλια, πέντε χιλιάδες; Κάποιος, επιτέλους πρέπει να μας πληροφορήσει. Ας δεκτούμε το πιο υψηλό νούμερο και ας πούμε ότι είναι πέντε χιλιάδες. Από πού και ως που κάποιος, με φασιστικό τρόπο, να διαγράψει το όνομα των γονιών στις άλλες 850 χιλιάδες του πληθυσμού;

Πως έτσι εύκολα υπονομεύεις έθος, ήθος, συνήθεια που χαρακτηρίζει την κοινωνία μας, που τη σφραγίζει για αιώνες; Σωκράτης Σωφρονίσκου Αλωπεκήθεν (από τον Δήμο της Αλωπεκής) παρουσιάζουν όλες οι αρχαίες πηγές τον φιλόσοφο Σωκράτη, σήμερα, πιο σωστά θα λέγαμε Σωκράτης Σωφρονίσκου και Φαιναρέτης από τον δήμο της Αλωπεκής, τονίζοντας και το όνομα της μάνας του. Οι σύγχρονοι καιροί του τεχνοφασισμού θέλουν να περάσουμε στην απάλειψη των ιδιαίτερων οικογενειακών ονομάτων.  

Ακόμη: Το στοίχημα της παιδείας και της κοινωνίας είναι να δεχτεί με τον σωστό τρόπο όλα τα παιδιά που έχουν κάποιο πρόβλημα, είτε είναι ορφανά ή με σωματικές αναπηρίες ή δεν είναι αναγνωρισμένα από τον πατέρα τους, να τα αποδεκτεί ως ισότιμα, χωρίς διακρίσεις, και όχι να καλύπτεις αυτό το θέμα με την ισοπέδωση. Ακόμη, το στοίχημα της παιδείας και της κοινωνίας είναι να δώσει σε αυτά τα παιδιά την επιπλέον προσοχή που χρειάζονται για να προχωρήσουν στη ζωή τους άξια και αυτόνομα. Κανένα παιδί δεν ευθύνεται γιατί ο ανεύθυνος και ασυνείδητος πατέρας του δεν το αναγνωρίζει, πρέπει λοιπόν η παιδεία και η κοινωνία να του δώσει τα εφόδια ο νέος να αντιμετωπίσει με ευθύτητα την κατάστασή του και να προχωρήσει  αυτάρκης και περήφανος. Μιλάμε για μια παιδεία που αντιμετωπίζει τον κάθε μαθητή ως ανεπανάληπτη  ύπαρξη και συντείνει στη μεγαλύτερη άνοδο της αυτοεικόνας του, καλλιεργεί το υψηλότερο επίπεδο αυτονομίας, που σέβεται και αναδεικνύει το πρόσωπο και δεν επιβάλλει φασιστικά ισοπεδωτικά μέτρα. Γιατί, ίσως και σήμερα, μπορεί να αποδειχτεί ότι από αυτά τα παιδιά, που δεν τα έχει αναγνωρίσει ο πατέρας τους, τα περισσότερα να το θεωρούν ως δεδομένο της ζωής τους, προχωρούν περήφανα και ωραία και δεν θέλουν να αφαιρεθούν από τα άλλα παιδιά τα ονόματα των γονέων για χατήρι τους. Γιατί είναι περήφανα.

Φυσικά όλα αυτά τα περίεργα, που επιβάλλονται σιγά σιγά, στοχεύουν στη μετατροπή της κοινωνίας σε ένα άχρωμο πολτό καταναλωτών, με ανάγκες που μπορούν να προβλεφθούν ή και να δημιουργηθούν και τις οποίες τα μεγάλα πολυεθνικά συγκροτήματα είναι έτοιμα για να τις ικανοποιήσουν, με τη συνεπακόλουθη κερδοφορία. Μας θέλουν, απλώς, χωρίς συνεκτικούς ιστούς και χωρίς ιδιαίτερα στοιχεία, μας θέλουν χωρίς μνήμη, συνείδηση και ιστορία, ένα μαζοπολτό.

Όμως θα συνεχίσουμε, το θέμα αποκαλύπτει πολλές παράπλευρες συνισταμένες του σύγχρονου βίου. Θα υπάρξει και τρίτο μέρος, αφού μεσολαβήσει ευφρόσυνο διάλειμμα με ένα σημείωμα για τις δραστηριότητες του κυρίου Τριμικλινιώτη.

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “ΕΝΤΟΛΕΣ ΛΗΔΑΣ ΚΟΥΡΣΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΛΑΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ”

  1. pasxalis.xris Says:

    Αγαπητέ κ. Παύλου,

    Θα ήθελα να σας συγχαρώ για το πολύ ενδιαφέρον ιστολόγιό σας, το οποίο διαβάζω αρκετά συχνά.

    Παρακολουθώντας τις ειδήσεις διαπίστωσα την ύπαρξη της ομάδας «Ανατροπή 2012» της οποίας φέρεστε να είστε μέλος.

    Ενδιαφέρομαι να μάθω για τις δράσεις της ομάδας, και παρεμπιπτόντως θα ήθελα να επικοινωνήσω και μαζί σας προσωπικά. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω κάποιον άλλο τρόπο επικοινωνίας, αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμα οποιαδήποτε στοιχεία, ούτε κάποια ιστοσελίδα της ομάδας.

    Σας ευχαριστώ και καλή συνέχεια στο έργο σας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: